utorok 26. mája 2015

Koláč s jablkovou plnkou.

Ponorili sme sa do nového pracovného týždňa. A tak ako je isté, že príde víkend, tak je isté, že tu mám pre vás ďalší koláč z radu "týždňoviek", t.j. koláč, ktorý v pohode zvládnete aj cez týždeň, navyše s riadnym videopostupom, ako koláč krok za krokom pripraviť...



čo treba:
180g mäkkého masla
300g hladkej múky
1 celé vajíčko
2 polievkové lyžice domáceho vanilkového cukru
pár lyžíc mlieka
2 ošúpané a pokrájané jablká+1 ošúpaná a pokrájaná hruška na pyré
4 ošúpané a pokrájané jablká na plátky
2 polievkové lyžice javorového sirupu
škorica
sirup z agáve



Najskôr cesto. Do misky robota som nasypala múku, vanilkový cukor, vajíčko a maslo a nechala som premiešať tieto suroviny na cesto. Pred koncom miešania som ešte pridala dve polievkové lyžice mlieka na lepšie spojenie cesta. Cesto som nechala v miske odpočívať v chladničke 30 minút.

Jablká a hrušku som ošúpala, pokrájala na menšie kúsky a tyčovým mixérom som z nich urobila ovocné pyré.

Zvyšok jabĺk som ošúpala a pokrájala na plátky.

Do vymastenej formy som rozložila cesto, natrela ovocným pyré a poukladala som naň pokrájané jablká. Takto pripravený koláč som posypala škoricou a pri 170 stupňoch som nechala piecť 40 minút.

Ešte horúci koláč som poliala sirupom z agáve.

Toto všetko a ešte viac nájdete na
Pintereste 
Instagrame (blog.foodependence)
google+ 




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára