nedeľa 31. mája 2015

Jahodová nepečená torta.

Túto tortu alebo nepečený dezert, ak chcete, som robila minulý týždeň, keď sme šli na návštevu. Prepožičala som si aj záhradu, kde som narýchlo urobila pár krásnych sviežich zelených fotiek a potom sme už len jedli a oddychovali vonku na terase...

+na konci článku nájdete aj videoblog o nákupnom košíku za mesiac máj...

čo treba:
1 sladká smotana na šľahanie
1 kyslá smotana
1 tvaroh (v tomto prípade používam nízkotučný bez hrudiek)
dlhé piškóty
2 polievkové lyžice cukru
1 čajová lyžička vanilkovej arómy
250g jahôd
podlhovastú formu na tiramisu alebo lasagne 
(prip. aj menšiu šalátovú misku, ide to aj s tou, odskúšala som)
potravinová fólia

Ako prvé som si pripravila jahody. Jahody som očistila a odkrojila zelené stopky. Pokrájala som ich na menšie kúsky a tyčovým mixérom som urobila pyré.



Sladkú smotanu som ručným šľahačom vyšľahala takmer dotuha. Prišľahala som kyslú smotanu, cukor a tvaroh.




Do tohto smotanového krému som rukou primiešala jahodové pyré.



Formu na lasagne som vystlala potravinárskou fóliou tak, aby zo všetkých strán prečnievala. Robila som to preto, lebo som chcela tento dezert pri podávaní vyklopiť z formy.


Na dno takto vystlanej formy som dala piškóty, vyliala na ne krém a znovu ich zakryla piškótami.




Takto pripravený dezert som nechala cez noc oddychovať v chladničke. Na druhý deň sme ho vyklopili, dali dole fóliu, pokrájali na kúsky a doplnili jahodami.

Toto všetko a ešte viac nájdete na
Pintereste 
Instagrame (blog.foodependence)
google+ 

Pridávam aj video, kde nájdete môj bodkovaný nákupný košík za mesiac máj s obľúbenými produktmi.






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára