pondelok 18. mája 2015

Pečené morčacie stehno.

Morčacie mäso je jedno z mojich najobľúbenejších, najmä stehno. Jeden recept na jeho prípravu som už s vami zdieľala. Bolo to pomaličky pečené mäsko v chutnej sladkej marináde.

Tento recept je opakom, za hodinku bolo jedlo pripravené. Originál receptu je od Lidlovcov...



čo treba:
morčacie stehno
mletá červená paprika
med, pokrájaný cesnak, šťava z polovice citróna
nové čierne korenie
celé čierne korenie
rasca
soľ, strúhaná citrónová kôra
kúsok masla
olej na vymastenie plechu

Deň vopred, ako som chcela morku piecť, som ju riadne umyla, vysušila a posypala som ju morskou soľou a postrúhanou kôrou. (Na obrázku mám všade aj kuracie mäso, chystala som zároveň aj obed na druhý deň do práce).


Na druhý deň som pripravila omáčkou, v ktorej sa mäso bude piecť.
Na panvičke som asi dve minútky ohriala obe korenia a rascu.


Takto ohriaty základ omáčky som presypala do mažiara a rozdrvila, ako to šlo.



Pridala som cesnak, med a mletú papriku a všetko som riadne premiešala, nakoniec som pridala citrónovú šťavu.



Mäso som umyla, osušila a potrela marinádou. Pri 200 stupňoch som prvých 20 minút nechala piecť samotné morčacie stehno. 
Po 20 minútach som pridala kura a rúru som stiahla na 190 stupňov. Po cca 40 minútach pečenia som na každé mäso dala kúsok masla a nechala som stehná piecť ešte 20 minút.



Ako prílohu som zvolila  zeleninový šalát a čerstvý čierny chlieb.

Toto všetko a ešte viac nájdete na
Pintereste 
Instagrame (blog.foodependence)
google+ 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára