piatok 8. mája 2015

Losos pečený v listovom ceste.

Určite poznáte hovädzí wellington. Taká vysoká škola varenia-pečenia. Na to ešte nemám odvahu a pokaziť jedlo práve nemám chuť, predsa len, škoda tej hovädziny.

Ako jednoduchá náhrada však môže poslúžiť táto rybacia verzia...


čo treba:
lístkové cesto
filet lososa
červená cibuľka
špenát
soľ, korenie, olivový olej

Na oleji som opiekla pokrájanú cibuľku a pridala som listy špenátu, osolila som a okorenila. Spolu som na panvici nechala opekať, kým špenát "nezvädol".



Vyvaľkaný plát listového cesta som popichala vidličkou, osolila, okorenila. Filet lososa som prekrojila na polovicu. Na cesto som dala prvú polovicu lososa, soľ, korenie. Na losos som dala špenát. Na špenátovú vrstvu som dala druhú časť lososa, osolila som a okorenila.




Z cesta som urobila balíček. Tento balíček som potrela rozšľahaným vajíčkom a pri 180 stupňoch som nechala piecť v rozpálenej rúre 25 minút, kým sa cesto neupieklo.



A takto vyzerá lososový balíček po upečení a rozkrojení. Ako prílohu sme si urobili zemiakovú kašu.


Toto všetko a ešte viac nájdete na
Pintereste 
Instagrame (blog.foodependence)
google+ 


1 komentár: