štvrtok 7. mája 2015

Perník s marhuľovým džemom.

Aj na základe článku od Viktora na delikatesách som začala tiež sumarizovať.

Už veľmi dlho som rozmýšľala na tým, že skúsim aj hovorené slovo, ale stále bolo akosi jednoduchšie to odsúvať, nenájsť si čas, uprednostniť iné veci. Až po prečítaní Viktorových slov a vzhliadnutí pár videí na youtube som si povedala, že proste treba sa posunúť o kúsok ďalej, treba vystúpiť z komfortnej zóny a urobiť zasa niečo pre seba.
A tak isto pre vás, moji milí, ktorí navštevujete môj blog a dávate si tú námahu, že klikáte, čítate, keď je darovačka, zdieľate, lajkujete.

Takže áno, ak ste ešte nevideli, dávam do pľacu môj prvý videoblog...





Je chúďatko ešte taký, no, ako novorodeniatko... Pokrčený, vystresovaný, plný trémy, ale aj očakávania a hlavne spätnej väzby od vás, mojich čitateľov, a hádam už aj sledovateľov. Chcem vás poprosiť o vaše komentáre. Čo sa vám páči, čo sa vám nepáči, čo pridať, čo ubrať, prípadne aké videá by ste chceli vidieť.


Za svoju maličkosť vravím veľké ÁNO! Veľmi ma to bavilo, aj keď je to teda celkom zábavné, v podstate sa baviť s foťákom. I keď na druhej strane som si predstavila všetkých vás a šlo to hneď lepšie. Takže dúfam, že sa vám tento môj počin páči a neodradí vás od ďalších návštev, pretože ďalšie videá sú už na ceste...



Ale teraz všetky hmotnosti a presný postup na perník, ktorý som pripravovala. Využila som hrnčekovú metódu, kde hrnček mal 200ml.

1 a pol hrnčeka hladkej múky+ 1/2 balíčka prášku do pečiva
125 ml mlieka
125 ml oleja
1 vajíčko
1 polievková lyžica medu
1 polievková lyžica javorového sirupu
1/2 menšieho pohárika džemu podľa chuti
škorica a perníkové korenie
polovica hrnčeka zmesi sušených brusníc, mliečnej čokolády a vlašských orechov
džem, rozpustená horká čokoláda a posekané orechy na dozdobenie perníku

Všetky ingrediencie okrem posledných troch spolu zmiešame na hladké cesto, vylejeme do vymastenej tortovej formy a pri 160 stupňoch necháme piecť 45 minút.
Keď základ koláča vychladne, potrieme ho džemom a polejeme horkou čokoládou a posypeme orechami.



Toto všetko a ešte viac nájdete na
Pintereste 
Instagrame (blog.foodependence)
google+ 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára